Szanowni Państwo,
Działając w imieniu Totu Design Sp. z o.o., jako menadżer sprzedaży, oświadczam co następuje w imieniu Spółki.
W powyższych wpisach, nie ma opisanych wszystkich faktów. Pacta sund servanta dla obu stron umowy, nie tylko dla przedsiębiorcy, także dla konsumenta. Konsument nie ma podstaw do zrezygnowania z umowy, tylko dlatego, że odmawiamy montażu na podłożu, które nie spełnia standardów, jest popękane, nierówne lub dlatego że brak jest odpowiedniej temperatury lub wilgotności. Przygotowanie podłoża to obowiązek zamawiającego. Konsument nie może również dowolnie przedłużać terminu dostawy. Nie stosujemy, jak wedle naszej wiedzy, wszystkie inne podmioty w tej branży, zapłaty z dołu, ponieważ są państwo konsumentami, a nie przedsiębiorcami z określonymi zapleczem, których sytuację finansową możemy sprawdzić, jedynym zabezpieczeniem wykonania umowy, jakie możemy zastosować jest zapłata w większej części z góry. Nikt z państwa nie przedłoży nam gwarancji bankowej zapłaty, nie da poręczyciela, nie przedstawi wykazu swojego majątku, a w tej branży kwoty są znaczne. Konsument to nie jest osoba, która na niczym się nie zna, są Państwo inżynierami, lekarzami, finansistami, prawnikami, wysokiej klasy fachowcami w swoich dziedzinach, wobec czego uważamy, że rozumieją Państwo w jakimś zakresie proces budowlany, że rozumieją Państwo kwestie odpowiednich warunków montażu podłogi, kwestie konieczności reagowania na nie zawsze idealny stan miejsca montażu itp. Ze względu na to, że są Państwo ludźmi, takimi jak i my, traktujemy Państwa tak jak sami chcielibyśmy być traktowani. Często idziemy na rękę i przedłużamy termin dostawy, bo nie są Państwo gotowi, albo zgadamy się na inne zmiany, w niezrealizowanym zamówieniu, bo mają Państwo taką wolę. W przypadku opisanym przez nika Ad, mamy dokumenty, ze zamówiliśmy towar we wrześniu 2024 od producenta, a następnie Pan przesuwał termin dostawy, miał podać ostateczny termin w listopadzie, ale dopiero po naszym telefonie w styczniu określił termin dostawy na luty kolejnego roku. Jednocześnie przecież skorzystał z dobrej ceny za towar, bo od stycznia obowiązywały nowe cenniki. Kilkukrotnie sprawdziliśmy czy wszystko z zamówienia zostało Panu Ad dostarczone i zostało, a Pan Ad nie złożył żadnej reklamacji, nie wiemy, czego dotyczy jego problem, umowa jest wykonana. Innych z Państwa nie jesteśmy w stanie zidentyfikować, ani Państwa przypadków.
Umowy są wiążące, jednak jeżeli z powodu niedołożenia należytej staranności ktoś nie dotrzymuje umowy, to nie jest przestępstwo, o które nas Państwo oskarżają. W Państwa oskarżeniach są same oceny, nie ma faktów, co uważamy za działanie naruszające zasady współżycia społecznego . Każda rzetelna ocena opiera się na faktach. Występują Państwo wszyscy anonimowo, a odnoszą się o osób wymienianych z imienia i nazwiska, w naszej ocenie, takie działania naruszają zasady współżycie społecznego.
Jeśli ktoś czuje się pokrzywdzony, prosimy o kontakt mailowy pod mailem totuoszukani@gmail.com . Odpowiemy merytorycznie na każdego maila, ale na maile hejtujące odpowiadać nie będziemy.
Jest nam ogromnie przykro, że tak wiele hejtu się na nas wylało, że obiektem hejtu jest nasz nowy projekt. Tracimy zamówienia przez ten hejt, nie będziemy Państwu mówić, że nie, ten hejt świetnie działa, jak każdy hejt, powoduje wiele szkód, których można by uniknąć.
Anna Frankiewicz
wraz z zespołem
Działając w imieniu Totu Design Sp. z o.o., jako menadżer sprzedaży, oświadczam co następuje w imieniu Spółki.
W powyższych wpisach, nie ma opisanych wszystkich faktów. Pacta sund servanta dla obu stron umowy, nie tylko dla przedsiębiorcy, także dla konsumenta. Konsument nie ma podstaw do zrezygnowania z umowy, tylko dlatego, że odmawiamy montażu na podłożu, które nie spełnia standardów, jest popękane, nierówne lub dlatego że brak jest odpowiedniej temperatury lub wilgotności. Przygotowanie podłoża to obowiązek zamawiającego. Konsument nie może również dowolnie przedłużać terminu dostawy. Nie stosujemy, jak wedle naszej wiedzy, wszystkie inne podmioty w tej branży, zapłaty z dołu, ponieważ są państwo konsumentami, a nie przedsiębiorcami z określonymi zapleczem, których sytuację finansową możemy sprawdzić, jedynym zabezpieczeniem wykonania umowy, jakie możemy zastosować jest zapłata w większej części z góry. Nikt z państwa nie przedłoży nam gwarancji bankowej zapłaty, nie da poręczyciela, nie przedstawi wykazu swojego majątku, a w tej branży kwoty są znaczne. Konsument to nie jest osoba, która na niczym się nie zna, są Państwo inżynierami, lekarzami, finansistami, prawnikami, wysokiej klasy fachowcami w swoich dziedzinach, wobec czego uważamy, że rozumieją Państwo w jakimś zakresie proces budowlany, że rozumieją Państwo kwestie odpowiednich warunków montażu podłogi, kwestie konieczności reagowania na nie zawsze idealny stan miejsca montażu itp. Ze względu na to, że są Państwo ludźmi, takimi jak i my, traktujemy Państwa tak jak sami chcielibyśmy być traktowani. Często idziemy na rękę i przedłużamy termin dostawy, bo nie są Państwo gotowi, albo zgadamy się na inne zmiany, w niezrealizowanym zamówieniu, bo mają Państwo taką wolę. W przypadku opisanym przez nika Ad, mamy dokumenty, ze zamówiliśmy towar we wrześniu 2024 od producenta, a następnie Pan przesuwał termin dostawy, miał podać ostateczny termin w listopadzie, ale dopiero po naszym telefonie w styczniu określił termin dostawy na luty kolejnego roku. Jednocześnie przecież skorzystał z dobrej ceny za towar, bo od stycznia obowiązywały nowe cenniki. Kilkukrotnie sprawdziliśmy czy wszystko z zamówienia zostało Panu Ad dostarczone i zostało, a Pan Ad nie złożył żadnej reklamacji, nie wiemy, czego dotyczy jego problem, umowa jest wykonana. Innych z Państwa nie jesteśmy w stanie zidentyfikować, ani Państwa przypadków.
Umowy są wiążące, jednak jeżeli z powodu niedołożenia należytej staranności ktoś nie dotrzymuje umowy, to nie jest przestępstwo, o które nas Państwo oskarżają. W Państwa oskarżeniach są same oceny, nie ma faktów, co uważamy za działanie naruszające zasady współżycia społecznego . Każda rzetelna ocena opiera się na faktach. Występują Państwo wszyscy anonimowo, a odnoszą się o osób wymienianych z imienia i nazwiska, w naszej ocenie, takie działania naruszają zasady współżycie społecznego.
Jeśli ktoś czuje się pokrzywdzony, prosimy o kontakt mailowy pod mailem totuoszukani@gmail.com . Odpowiemy merytorycznie na każdego maila, ale na maile hejtujące odpowiadać nie będziemy.
Jest nam ogromnie przykro, że tak wiele hejtu się na nas wylało, że obiektem hejtu jest nasz nowy projekt. Tracimy zamówienia przez ten hejt, nie będziemy Państwu mówić, że nie, ten hejt świetnie działa, jak każdy hejt, powoduje wiele szkód, których można by uniknąć.
Anna Frankiewicz
wraz z zespołem