08-13-2025, 07:45 PM
(08-12-2025, 10:26 PM)Gość napisał(a):Rozumiem, że tutaj ani umowa odstąpienia ani faktura korygująca do zamówienie nie daje gwarancji zwrotu zaliczek? Czekam na ponad 8 000 zł.(08-12-2025, 10:13 AM)Gość napisał(a):(08-12-2025, 09:22 AM)Gość napisał(a): My zgłosiliśmy sprawę do Miejskiego Recznika Praw Konsumentów. I sprawa niestety ciągnie się od maja, ale jest to pierwszy krok. Na następne musimy poczekać, aż sprawa „pójdzie” dalej. Jeśli nic nie zrobimy, nic się niestety nie zmieni.
A jak sytuacja wyglądała u Ciebie? Źle wykonana usługa czy jej brak?
Ojjj u nas długa historia tocząca się od chyba początku 2024. Ale to, co zgłosiliśmy do MRPK to to, że mają w nosie reklamacje odnośnie jakości usług przez siebie wykonanych. Albo odrzucają mimo, iż nikt na oględzinach nie był (drzwi nawet przez nich nie odebrane) albo uznają (uznali kilka mcy temu), ale do tej pory nikt się nie zjawił. Generalnie jakość wykonanych usług jest fatalna, części również nie zamontowali, więc musieliśmy poprosić (i zapłacić) innej firmie. Jeszcze parę innych rzeczy by się znalazło, natomiast nic póki co zrobić nie możemy póki sprawa nie zostanie pchnięta dalej przez Rzecznika.
(08-08-2025, 08:22 PM)Gość napisał(a): Ja nie słyszałem, żeby ktokolwiek odzyskał pieniądze, a z paroma osobami rozmawiałem. Zresztą jest tu wątek o długach i nie wygląda na to, żeby firmy windykacyjne coś odzyskały. Spółka nawet nie składa zeznań finansowych teraz, więc pewnie idzie na przemiał.
U nas udało się odzyskać 500 zł, ale tylko dlatego, że coś zaczynało nam „śmierdzieć” i nie ugięliśmy się i zapłaciliśmy kartą.R